ترفند های جالب یاهو مسنجر ...
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : نادر
تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1391
نظرات

 

ü    بدست آوردن آدرس IP از روی ایمیل یاهو

برای بدست آوردن آي پي از روی ايميل يک راه قانوني وجود دارد که خود ياهو اين سرويس را به کاربرانش داده.

ايميل خود را باز کنید گرينه Mail Options را انتخاب کنید سپس گزينه General Preferences دراين قسمت تغيراتي را ميتوانيد در ايميل خود ايجاد کنيد مثل from name اسم خود را در نامه هائي که ميفرستيد تغير ميدهد یا messeges per page تعداد نامه هائي که در يک صفحه نشان داده ميشود و . . .  حالا در قسمت headers با انتخاب   show all ميتوانيد IP کساني که به شما ايميل فرستاده اند را ببينيد و در انتها تغيرات را seve کنيد وحالا هرکس که برای شما ایمیل بفرستد آی پی او را مشاهده خواهید کرد.

 

ü    چگونه افراد را بدون اینکه خودشان متوجه شوند add کنیم

برای اینکه شما بتوانید فردی را بدون اینکه خودش متوجه شود به لیست دوستان اضافه کنید احتیاج به برنامه ی buddymanager دارید. که در زیر به آموزش آن می پردازیم.

1-ابتدا ID و Password خود را در قسمت Yahoo ID و Password برنامه بنویسید و دکمه Login را فشار دهید تا از طریق برنامه به ID شما Login شود.

 2-ID کسی را که می خواهید Add کنید و شخص متوجه نشود که شما او را Add کرده اید در قسمت Friends ID  بنویسید و دکمه ی Add را فشار دهید.

بعد از انجام این کارها فرد مورد نظر در لیست دوستان شما Add خواهد شد بدون اینکه خودش متوجه شود.

 

ü    قفل کردن ID   در  24 ساعت در YAHOO

هر كس كه در سايت Yahoo! يك ID براي Chat كردن داشته باشد، حتماً پسوردي هم دارد. كاري به پسورد نداريم فقط با داشتن نام ID او ميتوانيم براي 24 ساعت ID او را كه براي Chat كردن از آن استفاده مي كند را غير فعال يا در اصطلاح قفل كرد. اين كار براي امنيت ID شخص است چون سايت فكر مي كند كه شخصي در حال وارد شدن غير مجاز به ID اوست.

براي اين كار كافي است كه در قسمت User-ID آن شخص بر روي سايت ياهوو 15 بار شناسه كاربري اشتباه را تايپ كرد و Enter را زد. به اين صورت ID او قفل شده و ديگر خود كاربر هم براي 24 ساعت نمي تواند وارد آن شود و از سرويس هاي آن استفاده كند.

 

 

 

ü    Block  کردنID مزاحم

بسياری از افراد مرتب در حال تغيير دادن ID خود در Yahoo هستند و دليل عمده آن هم مزاحمتهايی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طويل تبديل شده ايجاد ميشود. تغيير ID به منزله تغيير آدرس پست الکترونيکی شما نيز ميباشد و با تغيير ID دو مشکل برای دوستان خود ايجاد ميکنيد! يکی اينکه ممکن است دوستان شما در جريان تغيير آدرس پست الکترونيکی شما قرار نگيرند که مشکلات خاص خود را ايجاد ميکند و مشکل بعدی که به نظر من بيشتر آزار دهنده است و خود من هم بعضاً دچارش ميشوم طولانی شدن فهرست دوستان در Yahoo Messenger به دليل وجود چندين ID برای يک نفر است! دوستانی دارم که از سه ID مختلف استفاده ميکنند که با اين کار هم خودشان را اذيت ميکنند و هم ما را. خودشان را اذيت ميکنند چرا که بايد تا مدتها هر وقت وارد اينترنت ميشوند در سه ID مختلف Login کنند تا خيالشان راحت شود که کسی از دوستانشان را از دست نداده اند و اکثر اين افراد هم هيج وقت دلشان رضايت نميدهد ديگر وقت خود را صرف اين ID های قديمی نکنند.

يک راه جلوگيری مسلماً پيشگيری قبل از درمان است بدين معنی که سعی کنيد از اضافه کردن اسم افرادی که آشنايی زيادی نداريد خودداری کنيد. ولی اين  پيشنهاد با طبع  بسياری از علاقه مندان به ايجاد ارتباط با همنوعان خود در اقصی نقاط دنيا  سازگاری ندارد لذا ميتوانيد از روش زير استفاده کنيد تا هر وقت تمايل نداشتيد شخص خاصی بتواند به شما  پيغام بدهد و حتی شما را Online ببيند از آن استفاده کنيد.

با دنبال کردن روش زير ID مورد نظر هيج گاه قادر نخواهد بود وضعيت شما را در صورت Online بودن ببيند و همچنين نميتواند برای شما پيغام ارسال کند:

 

1- در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنيد

2- با رفتن به منوی Login، گزينه Privacy Settings را انتخاب کنيد

 - در پنجره جديد Ignore only the people below را انتخاب کنيد و دکمه Add را بزنيد

- در اين پنجره ID کاربر مورد نظر را وارد کنيد و Ignore را بزنيد

 با اتمام اين کار ديگر  ID مورد نظر نه ميتواند شما را ببيند و نه برايتان پيغام ارسال کند.

ü    حذف تبليغات در ياهو مسنجر

عمولا براي حذف تبليغات در مسنجر برنامه هايي طراحي شده ولي با اين روش ميتوانيد بدون برنامه و از طريق ريجستري ويندوز اين تبليغات رو حذف كنيد :

خوب براي حذف اين تبليغات ابتدا از منوي Start گزينه ي Run رو انتخاب كنيد و در پنجره ي باز شده تايپ كنيد Regedit . سپس وارد مسير زير شويد.

HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager > YUrl

دومتغير از نوع String Value با نامهای Chat Adurl و Conf Adurl بسازيد و مقادير اين دو متغير را :file:///C قرار دهيد.

 

حال وارد چت روم ياهو مسنجر شويد.

در صورتيکه از نسخه های جديد ياهو مسنجر استفاده می کنيد بعد زدن کليد Enter Chat در چت روم ممکن است با يک پيغام خطا روبرو شويد . در اين صورت روی آن کليک کنيد و از شر تبليغات زير چت روم ها خلاص شويد .

ü    حل مشکل لوگین کردن به یاهو مسنجر

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد. هنگامی که قصد لوگین شدن به یاهو مسنجر را دارید این اتفاق نمی افتد. این مسئله میتوان به دلیل سرعت پایین ISP شما و یا دلایل نرم افزاری دیگر باشد. با استفاده از این ترفند میتوانید این مشکل را رفع کنید و به یاهو مسنجر لوگین کنید.

بدین منظور:

از منوی بالای یاهو مسنجر و از قسمت Messenger به Connection Prefrernces بروید.

سپس از قسمت Connection تیک گزینه Firewall را بزنید.

در صورتی که مشکل حل نشد ، در همان قسمت تیک گزینه Use Proxies را زده و سپس Enable HTTP Proxy را فعال کنید و سپس این کدها را وارد کنید:

در قسمت Server Name عدد 103.135.251.193 را وارد کرده و در قسمت Server Port عدد 8080 را تایپ نمایید.

در پایان OK را زده و مجددأ لوگین کنید.

ü    یک  روش برای پی بردن به رومی که دوست شما در آن چت میکند

در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر امکانی وجود داشت که با استفاده از آن میتوانستید بفمهمید که دوست شما در کدام یک از چت روم های یاهو حاضر است. این قابلیت در ورژنهای بعدی از یاهو مسنجر حذف شد. همینک قصد داریم یک ترفند جدید را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به سادگی پی ببرید که ID مورد نظر شما در سایت یاهو در کدام روم مشغول چت کردن است. لازم به ذکر است که ترفندستان اولین سایت ایرانی است که این موضوع را منتشر میکند.

بدین منظور:

وارد یاهو مسنجر شوید و به آیدی خودتان لوگین کنید.

سپس از منوی بالا وارد Messenger شده و از قسمت Yahoo Chat بر روی Join a Room کلیک کنید.

اکنون به انتخاب خودتون به یکی از روم های یاهو وارد شوید. هر کدام که دوست داشتید.

پس از ورود به روم انتخابی کافی است دستور زیر را در قسمت Type Massage وارد کنید:

goto ID/

در دستور فوق به جای عبارت ID باید آیدی مورد نظرتان را بنویسید.

اکنون Enter بزنید.

حالا منتظر بمانید تا به طور اتوماتیک به رومی که دوستتان درش هست وارد شوید.

به عنوان مثال ما قصد داریم بفهمیم دوستمان که آیدی او tarfandestan است در کدام یک از روم های مشغول چت کردن است.

برای این کار پس از وارد شدن به یکی از روم های یاهو دستور زیر را وارد کرده و Enter میزنیم:

goto tarfandestan/

اکنون به طور اتوماتیک وارد رومی میشویم که tarfandestan در آن حاضر است.

به این نکته نیز دقت کنید که ممکن است پس از وارد نمودن دستور مورد نظر با پیغام خطای !User Is Not Singed in Chat روبرو شویم ؛

این پیغام بدین معنا است که:

آیدی که وارد کرده اید اصلا در هیچ یک از چت روم ها حاضر نیست!

یا

آیدی مورد نظر شما در چت رومی هست که ظرفیت آن تکمیل است و امکان ورود شما وجود ندارد ، بهتر است مجدد سعی کنید.

 

ü    4 ترفند کوچک در Yahoo Mail

قصد داریم تا هم اکنون 4 ترفند ریز و درشت در بخش میل یاهو به شما معرفی کنیم. 4 ترفند کاربری که میتواند در کار چک کردن ایمیل و کار با صفحه Yahoo Mail به شما کمک فراوانی کند. این ترفندهای کوچک را دست کم نگیرید!

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده

بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل

بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه

با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی

ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.


تعداد بازدید از این مطلب: 553
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نادر حیدرنژاد . 09113203206 . املاک حیدرنژاد . ویلا و مستغلات آمل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود